tab

1st time saya meng-create blog...

arini 1st time aq create blog...sebelum ni aku ddk usha jew orang laen punya blog, sape2 pn aku lanyak jew...bak kata dlm citer P.Ramli dulu belasah jew labu...aku tak eran ler aq peduli haper...(tp aq x skodeng orang mandi yer)...haha...

for the 1st tme ni aku nk ucapkn terime kaceh kepada kawang-kawang(sleng ganu skt...hehe..) dan juga  mat dan minah yg dok tanya kt aku bila nk wat blog...okey skrg ni aku da wat...so pandeeyei2 ler nk follow aq tak pun sekadar nk tonton free blog aku ni...aku x kesah pn...apa aku peduly...haha...

kepade yang udah lame join blog-blog ni minx2 tunjuk ajar ler skt....tak baek taw kedekuit ilmu....maklum ler kn kiter ni baru jew bajar wat blog...
     buah cempedak diluar pagar,
     ambil galah tolong jolokkan,
     saya budak baru belajar,
     kalau salah tolong tunjukkan...
cewah....haha...
huhu...sedar x sedar aku da buang masa aku hampir 4 jam utk wat blog aku yang tak seberapa ni...buduh gile rasanyer tp xpew lps ni aku makan budu...haha...(tak de kene mengena lgsung)....

kepada yang raihan, ehh sorry...i tershasul...hairan....mesti ramai yg hairan kenapa aku letak nama D.I.E.N betul x???baik mengaku....hah...kantoi sudah...haha....(sebutannyer mcm ejaan ni di yenn) blh x???...ok pandainyer...nama DIEN ni adalah nama aku yang orang panggil aku sewaktu aku join Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) kt Kem Pinggiran Pelangi Bandar Muadzam Shah, Pahang pada tahun 2007 dahulukala....aku pn xtaw ape maknanyer...aku pakai nama ni pown kes aku rindu sangat-sengat kt PLKN aku tuh...tak taw ler aku knpe kwn2 PLKN aku 2 ssh nk sebut nama aku yang sebenar...maybe kes nama yang abah aku bagi dulu terlalu sukar untuk menyebutnyer...xtaw ler aku...haha...nk tak nak aku kene redha jew r...btl x???..hehe...=)


okey ler sebut pasal blog ni aku mengidam pulak nk makan oblong...dah ler mlm ni aku x makan lagi nanti tak pasay2 penyakit aku datang balik (tekanan darah rendah & kurang sel darah putih)....okey lar yer aku nk out dulu lar...sbab perutku da menyanyi lagu2 metal da beb!!! dan bukan lg pop rock kew tak pown rock!!!...

okey ler yer....daaaa....
-Shafiuddin-





2 comments:

  1. h0h0h0h0,,ok ah nie pkck..cun apew..lau nk pape pkck g kt design...

    ReplyDelete
  2. hehe...boleh r...bkn pew xnk org ckp pkck ni ketinggalan...pas2 plk kt blog ni blh story pnjg2...okey g kt design kt mana huda???

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...