tab

Meredah hutan Sungai Lembing, Pahang


Sabtu 16 Oktober 2010 ~ aku rasa happy bangat...diantara sebab-sebabnya ialah
1) Aku disahkan oleh doktor bahawa penyakit aku da sembuh (happy giler mcm dapat result semua A!!!)
2) dpt offer dari member2 aku konvoi bermotor ramey-ramey ke Sungai Lembing....


pagi aku ke hospital wat medical chek...perasaan aku waktu tu cuak giler beb macam nak jawab soalan Final Exam beb...sampai di hospital macam biasa bro kene tggu turn...tunggu punya tunggu sampai berpeluh aku tunggu. (huhu sedey kn)..sampai turn aku, aku terus berlari masuk ke bilik doktor (time tu ramai yang perhatikan aku) aku peduly hafer....haha...lps doktor check tekanan darah dan ambil sample darah aku...doktor mengesahkan aku POSITIVE dan SIHAT...aku gembira sampai aku peluk doktor tu...(p/s doktor lelaki yer)....pastu aku terus meng-call kawan2 aku, aku nk join trip go to Sungai Lembing...

Okeyler aku nk story sket trip pergi ke Sungai Lembing ni...kami semua konvoi bermotor pergi ke Sungai Lembing..bese r beb kalau da namanya konvoi pastinya ada yang laju dan adanya yang slow macam siput...haha...aku join jgk bersama motor EGO aku (motor jew EGO yer ownernyer x r ego sangat)....haha...antara ramai2 aku sorang jew beb bwk skuter...semua motor yang join trip ni bwk smpi gear 4 full troter...aku jgk yang releks gear 1 jew pn laju jgk blh kejar motor yang gear 4....haha...

ketika tiba di Sungai Lembing we all mencari masjid di bandar Sungai Lembing sbb da msk waktu Zohor (bandar ke pekan???ckp pekan nnt orang ckp kt pekan tmpt najib) whatever...yg ptg aku sembahyang...selepas selesai solat kami pown berhenti di pintu gerbang Sungai lembing...amek gambar.....
korang kan x sabar nk tgk pic-pic aku...jangan bohong...xbaik menipu, nnt masuk neraka...haha...


~NAH AMEK KAW~



  ~ di hadapan pintu gerbang Sungai Lembing ~



~ happening ~




~ jom bertapa bersama tokwan ~



~ berjemur di atas batu ~





kalau pergi ke Sungai lembing ni tak sah kalau tak bergambar di atas jambatan gantung nyer...nah amek kaw..


~ cool beb ~
-style-



~ bersama mat rempit sungai lembing ~
(dia blh congek dr hujung ke hujung jambatan ni beb...cayalah)





"SUNGAI JIN"
~ Cap Ayam ~

~PIC TIME MANDI KURANG SEBAB BANYAK PIC YANG SEKSI YER~
HAHA





Perjalanan ke Sungai Jin ni sejauh 30 km jalan batu 
(rosak tayar aku sbb maen driff)

 ~terukkan jalan ni, korang bayangkan lar mcmna aku bwk skuter ego aku~



"STESEN MINYAK SUNGAI LEMBING"
~ kredit minyak aku da low r beb so aku nak kene top up minyak motor ego aku ~
(pelik kn stesen minyak kt sni, ingatkan pondok tunggu bas rupa-rupanya stesen minyak)

pulang ke kuantan
 (pelik kenapa motor ego aku jadi warna laen)



\
Berehat sebentar dibawah jambatan sebab hujan..huhu....
 (kecian tokwan....menggigil dia)huhuu...


p/s :  anyways credit to abe, kechiq, mat leh, wan pahang, wan johor, tok wan, ewan, yus, ayun...dan semua yang terlibat dalam kembara bermotor ke Sungai Lembing, Pahang....thanks a lot to member-member yang telah menghappykan aku that time.....~ 

2 comments:

  1. dsahkan shat sbb skit pew bang???

    ReplyDelete
  2. 1) tekanan darah rendah...
    2) kurang sel darah putih...
    sbb 2 sblm ni muke abg nmpk pucat...huhu...

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...