tab

Ana Ikan Bakar, Tanjung Lumpur, Kuantan...

Jumaat 22 Oktober 2010 - Nak dimulakan ceritanya macamni, selepas kelas MIKROEKONOMI, rakan taulan sekelasku mengajak aku makan ikan bakar di Tanjung Lumpur (kes loan dah masuk), aku terkejut mendengar berita yang tak berapa sensasi itu. kerana sebenarnya malam itu sepatut-patutnya aku dah plan untuk kuar makan bersama adik angkatku, tapi.......tak mengapalah demi rakan-rakan sekelas aku sanggup korbankan masa demi kawan-kawan sekelasku (bunyi macam tak ikhlas)..haha...whatever....mulanya kwn-kwn aku plan nk makan di Santai ataupun Phuket, pastu tiba2 boleh tersesat ke Ana Ikan Bakar pulak dgn aku skali pown follow jew lorr...haha...tp bila sudah sampey mood aku yang tak berapa baek waktu tu dah kembali....CERIA...haha... waktu aku berjalan ke meja teman-temanku, banyak giler mata-mata yang memerhatikan aku (mcm celebriti daa)..haha...aku peduly hafer....

Waktu makan pula lambat giler makanan nk tiba (smpi habis air 1 jug)...pastu plk orang baru dtg selepas kami dah sampai makanannya, tp kami punya belum sampai lg...sanget tak adil kn???...last-last aku terserempak dgn x-schoolmate aku yg bekerja di situ aku mintak tolong dipercepatkan...ternyata member aku tu cepat betul buat kerja (demi kawan lama woo)...itupn naseb baek aku ada cabel...haha...klu x, alamatnyer kene tunggu 2 jam lar kowt baru sampai...huhu...Sementara menunggu makanan tiba, ada lar 2 orang member aku ni menghidap penyakit takut dengan kucing..haha..lawak giler tgk mereka ni sampai terlompat-lompat sampai tahap kena duduk bersila atas kerusi beb...haha...aduyai....

Okey lar kan, korang pown tak suka aku membebel panjang-panjang lebar kan, korang mesti nak tengok gambar-gambar aku kan??? betul tak??? jangan nak tipu yer...tuhan marah kalau kita tipu taw...tak pew korang tengok ler puas-puas yer...



NAH AMEK KAW!!!




~ sukenyer ~




~ apa nak jadi dgn budak sorang ni banyak betul shopping seafood ~




 ~ aksi mak-mak Datin belanja barang dapur ~
- haha -




 ~ Suha promote sata ~



~ ramai-ramai ~



 ~ Suha & Syima ~




 ~ lantak korang lar nk possing, baek aku makan sata dulu ~


 
 ~ possing habis ~




 ~ sempat lagi possing tuu ~



 ~ kesian kak Nik nk makan tuu bada ~ 



 ~ Ibrahim posing bersama helmetnyer ~



 ~ pening Kak Nik melayan karenah adik-adiknya ~



~ possing sket ~




p/s : anyways thanks a lot to Syima, Suha, Bada, Kak Nik, Safarah, Farhana dan cik Abangnya, Ibrahim a.k.a Abg Long dan juga Zakir...thanks 4 invite me...happy friends forever...

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...