tab

Ronda- Randa Cherating

Ahad 24 Oktober 2010 - hari Ahad...korang semua mesti suka hari ahad kan??? best kn hari Ahad??? nak taw kenapa best hari Ahad ni??? Jawapannya ialah................................................................................. tuuuuuttttttttttt ..........................kita tunggu selepas iklan ini....haha...(poyo giler)...Jawapan yang sebenar-benarnya ialah hari Ahad ialah hari yang best untuk tidur...betul kn??? sape yang cakap X...ada masalah lar tuu....haha...(pandai-pandai jew aku ni buat andaian kan????)....


Okey lar nak dimulakan ceritanya, pagi Ahad dalam pukul 11 pagi (cuaca jew nampak macam tengahari yer) aku dan juga kawan-kawanku kena pergi (bunyi mcm terpaksa jew) ke Cherating untuk meng-ricky - ricky (pandai-pandai ler korang cari kt google yer) tempat di Cherating...


Tempat yang kami nk survey di Cherating ialah ''Kompleks Budaya Cherating".... berbekalkan Camera Nikon DSLR yang aku pinjam dgn adik angkatku...(aku pn x brpe pandai nk guna) aku pn menjadi Cameraman... (President kena jadi Cameraman) tak patut - tak patut....huhuhu......aku peduly hafer....whatever....


kat Cherating ni, aku banyak ambil gambar2 tempat dan gambar2 member-member aku...so gambar-gambar aku tak banyak lar...serius beb, ada lar 2-3 keping jew doe...pastu pulak tak berapa menarik pulak tuu.... huhhh...huhu...da lar gambar aku kt kompleks budaya cherating tak menjadi...huhu....agak ketensionan jugak lar aku....huhu....keciannya aku....sedey kan???huhu....xpew lar...perkara da jadi...apa blh buat kn??? anyways pada siapa yang nak tgk jgk pic aku, korang tengok lar...aku tak halang pown...huhu....






NAH AMEK KAW!!!   







(kelihatan seluar jeans diesel yang baru beli disitu)
  -haha-



~ yeah ~




~ oooo begini rasanya...hatiku sengsara ~
-layan-
.....zazzz....






p/s : sori yer gambar orang2 (member)  ataupun tempat2 x dpt dimasukan ke dalam blog atau facebook sy kerana tidak mendapat kelulusan dari pihak2 yang berkenaan...maaf yer....=(
dey all bukan x mahu tp malu lar....hehehe....(pandai-pandai aku jew) haha...whatever....wa chaw yer...

1 comment:

  1. bersabarlah wahai sahabat dalam menempuhi dugaan kehidupan di dunia ini...hidup di dunia hanya sementara...

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...