tab

Pelabuhan Kuantan.

Jumaat 29 Oktober 2010 - Yang sebenar-benarnya aku betul2 dan tersangat-sanget serabut...pagi aku tak masuk kelas sbb kene survey tempat utk program larian pantai IKIP...pergh waa cakap u all punya lar letih beb. tp time tu aku rasa tak letih (sbb nmpk kereta Enzo Ferari beb...warna kuning) geram giler aku tengok...yang penting aku tahu aku tak akan beli kereta tuu...daripada aku beli kereta tuu baik aku beli kapal layar mewah...haha...lagi best boleh bawak pergi mana2 negara...xpayah da nak booking flight...haha... (mengarut jew aku ni kan)


Okey lar petang tu lepas solat jumaat menurut jadual aku, aku kena bawak member baik aku ni tolong dia selesaikan tugas-tugas dia...sebelum tu time nak kuar rumah Abah kesayangan aku menyuruh aku bersihkan kereta dahulu sebagai syarat pinjam kereta (terer kan Abah aku ugut aku) haha...whatever...waktu aku tolong kawan baik aku menyelesaikan tugas-tugas beliau, badan aku terasa letih jugak lar bila ikut dia...tapi best + seronok dapat ikut dia...sebab enjoy giler, nak2 dgn member2 dia, pergh kecoh habis...terbaik punya... smpi hilang rasa letih aku beb...lepas tuu entah macamna aku boleh ikut pulak cakap member dia nk pegi ke pelabuhan kuantan dia cakap ada 1 tempat cantik punya (aku ni ddk kuantan jew tp xpernah pegi langsung) ...haha...

Time nk pegi ke Pelabuhan Kuantan tu, cabaran yang pertama, kelihatan debu-debu berterbangan apabila lori-lori besar dengan rakusnya melanyak habuk-habuk dijalanan (apa yang aku merepek ni???) lantak lar...aku peduly hafer...habis kereta Abah aku beb melekat debu-debu...huhu...


Kemudian cabaran yang paling aku tak boleh blah adalah ketika pemandu pelancong kami terlupa jalan...pergh waktu tu ada di area loji-logi minyak...kiri-kanan semuanya tangki minyak jew dan yang paling menakutkan aku bila lalu dikawasan anjing, dalam hati aku agak ketakutan beb, tapi aku buat releks jew (sbb ada perempuan) so kena lar jadi gentelman...haha...lastly lps masuk lorong ke lorong aku pn nmpk ada segerombolan geng burung gagak hitam dan dihujung jalan itu aku nampak ada kawasan berbatu-batu dan pada waktu itulah pemandu pelancong kami menjerit "hah!!! kt situlah tempatnya"...haha...bila sudah sampei, serious beb memang aku tak boleh nk menafikannya, tempat ni memang cool, best, tenang...dan....mmg best lar smpi tak terkata-kata beb bila dah sampai...pemandangan mmg cantik giler beb...okey lar kan korang mesti x sabar-sabar nk tengok pic-pic aku kn???jangan tipu, jangan bohong...tak baek taw.....







NAH AMEK KAW!!!







 ~ love this pic ~





 ~ menikmati panorama alam ~





 ~ huh ~
- pic ni bukan blur tp camera kene tempias air laut -





 ~ cantik gambar ni ~
- maklum lar orang cantik yang shoot-
 -haha-




 ~ fuh...bergaya ~




 ~ possing sket ~
- aksi control sejuk -
 -haha-




 ~ best giler ~
-sampai tak terkata-




p/s : thanks kpd kawan-kawan yang telah membawa aku ke tempat ini...terutamanya kepada pemandu pelancong kami yang juga turut menjadi radio lawak kami di sepanjang perjalanan...haha... thanks a lot...=)  


4 comments:

  1. heheh..seyes klaka....tergelak da bce nie...huhu...btw thanx jgak...:)

    ReplyDelete
  2. hehe...sama-sama...bile nk belanja???hehe...

    ReplyDelete
  3. heheh..kne tggu sume sttle la....bru ley lisa tunaikan jnj...:)

    ReplyDelete
  4. orite...din akn tunggu...:)hehe...

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...