tab

Busy but Happy...

Jumaat 12 Oktober 2010 - aku rasa happy kerana ada banyak masalah aku telah dapat diselesaikan ...tapi biasa lar beb setiap manusia pasti ada masalahnya sendiri nak-nak orang macam aku ni yang banyak jawatan besar lagi lar banyak masalah, tp kita kena percaya bahawa Tuhan itu Maha Adil lagi Bijaksana... korang kena faham tuu!!! so setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya sendiri...oleh itu renung-renungkanlah dalam diri masing-masing yer...hehe...

Aku nak story sket pasal hari jumaat 12 oktober 2010 ni..apa yg best sgt??? okey lar meh aku story sket yer...
Pagi -> aku kena jawab test MIKROEKONOMI, Syukur Alhamdulillah aku berjaya menjawab dengan jayanya (topik jwb test hanya sampingan shja) haha...whatever...lepas jawab test aku jumpe dgn 1 classmate aku sem 3, sebab aku dengan berbangga diri nak men-sponser classmate aku untuk join Program Santai BBQ Kelab Pentologi sebanyak RM 50 (president kelab sponser beb)...utk classmate aku DDG-UTM-IKIP sem 3 sahaja...

Petang -> aku kena menghadiri raptai utk program Konvokesyen IKIP. yang bestnyer mengenai raptai utk Konvokesyen IKIP ini adalah
1) aku dapat T-Shirt AJK Konvokesyen dan baju kemeja rasmi kolej yang tertera nama sendiri "SHAFIUDDIN" dan ada logo MPP secara free atau dalam erti kata bahasa melayu 'percuma'...haha...2 helai baju dapat free beb...bukan senang nak dapat baju kolej free beb...hehe...

2 ) sewaktu raptai ni aku kena menjadi wakil kepada salah seorang ADUN Negeri Pahang iaitu Datuk Mahmood (time raptai jew) hehe...aku pedully hafer...pergh jalan atas red carpet beb...bangga giler (rasa macam nak berkawad atas red carpet )haha...whatever...pastu pulak aku kena duduk di kerusi kt atas pentas...fuiyoo best giler...tapi yang paling aku tak tahan kene duduk kat atas pentas tuu selama hampir 2 jam kowt, punya lar lamanya (sbb tunggu sorang demi sorang amek skrol konvokesyen) huhu...Okey lar disini ada juga beberapa gambar aku yang aku cari dalam facebook member-member aku semasa raptai Konvokesyen IKIP...








NAH AMEK KAW!!!




 ~ pelakon-pelakon dif-dif kehormat Konvokesyen IKIP~
 -haha-
 sempat lagi bergambar sebelum perarakan masuk









antara ahli MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR IKIP INTERNATIONAL COLLEGE
 (orang -orang kuat IKIP International College)







 

-kelihatan baju kemeja baru disitu-
~haha~





p/s : gambar time duduk atas pentas tak jumpe (agak frust)...huhu...t-shit tak nak pakai lagi sebab t-shit warna pink...malu lar i...hehehe...whatever....okey lar waa maw chaw dulu yer...nantikan kemunculan post yang terbaru ketika Majlis Konvokesyen IKIP 2010 sebenar yang akan diterbitkan tidak lama lagi...coming soon okeyyy....  

4 comments:

  1. Knvokesyen ikip bila???

    ReplyDelete
  2. Konvokesyen IKIP pada 13.11.2010 bertempat di Dewan Jubli Perak, Sultan Ahmad Shah, Kuantan. Pahang...:)

    ReplyDelete
  3. xtaw lar...best...dpt makan free...hehe...pas2 macam2 ada...pg lar...

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...