tab

KONVOKESYEN IKIP 2010

Sabtu 13 Oktober 2010 - Korang semua tengok tajuk pun mesti dah taw kan ape yang aku nak story dalam blog aku kali ni kn???betul tak??? jangan bohong...jangan tipu...Tuhan marah taw....hehe... Okey lar kali ini aku nak story pasal KONVOKESYEN IKIP ni...Konvokesyen IKIP berlangsung di Dewan Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan (pandai-pandai lar korang search kt google map yer, klu x jmpe jgk korang tanya lar orang kuantan) haha...aku pedully hafer....whatever...hehe...

Julung-julung kalinya, saya MOHAMAD SHAFIUDDIN BIN JAMALUDDIN telah dijemput untuk menghadiri Konvokesyen IKIP sebab aku merupakan salah seorang ahli Majlis Perwakilan Pelajar IKIP International College (jadi V.I.P beb)...bangga giler rasanya...haha...whatever...tapi seriously aku ni bukannya seorang yang sombong dan suke berlagak sangat (sikit-siket ada lar) hehe...aku pedully hafer...(manusia yang berjantina lelaki mmg ada ego dlm dirinya yer)...tinggi rendah egonya itu hak individu itu sndiri yer...tapi saya ni baik orangnya...(promote diri nampak) ...haha...aku pedully hafer....

Waktu aku sampai di Dewan Konvo, seluruh tubuh badan aku msuk ke ruang dewan... perghhh...ramai giler beb...macam semut da aku tengok...penuh seluruh dewan...tup-tupp entah macammana aku terr-nampak classmate aku...so dengan rasa rendah hati dan merendah diri (aku tak pendek yer) aku fikir lebih baek aku duduk dengan member-member classmate aku dan aku terpaksa meninggalkan kerusi V.I.P aku...huhu...sedeynyer....

Konvokesyen IKIP kali ni 1st time aku join, so aku nak happy dan enjoy...so aku fikir bila duduk depan kat tempat V.I.P dan V.V.I.P, had pemandangan terhad, boleh nampak depan sahaja, tapi bila duduk di belakang suasana seluruh dewan boleh nampak..dan suatu hari nanti waktu turn aku Konvo pulak comfirm-comfirm kene duduk depan...betul tak???...haha...whatever....Okey lar aku tahu mesti korang nak sangat-sanget tengok gambar-gambar aku time Konvokesyen IKIP 2010 ni kan??? jangan bohong...jangan tipu...tak baek taw...nanti Tuhan marah....hehe....whatever...jom layan....zazzzz.....










NAH AMEK KAW!!!







~ gaya mat romeo yang tak jumpe juliet-nya lagi  ~ 
-HaHa-






~ saje jew possing nak tunjuk baju baru ~
-HaHa-


 ~ cantik kan bunga n patung ni ~
- ingat nk bawak balik tp yang ni kak jaja yang punya -







-> yang ni sebenarnya sepupu aku, study kt ikip jgk, umur sebaya dengan aku, 1 tahun dok pandang2 jew, nk tegur takut salah orang, itupn kes aku tegur dia, aku rasa klu aku tak tegur dia dulu comfirm tak kenal. mula2 dulu aku tak cam dia sebab dulu dia kurus macam aku skrg ni nah besar lagi dia drpd aku...kiteorang sgt rapat waktu kecik dulu....dia ni seorang yang agak pemalu...anyways aku lebih ensem dari dia (ayat takut jatuh saham) haha....aku pedully hafer...








-> yang ini pulak member 1 skolah dgn aku dulu waktu tingkatan 3 di S.M.K.Cenderawasih, Kuantan... dulu time skolah aku suke buli dia...bese lar aku dulu kn budak nakal ske buli orang...hehe...dia ni pn sama jew perangai macam sepupu aku tuu...malu nak tegur aku, dia takut salah orang...aku pn pelik lar...maybe sbb aku hensem sgt kowt...haha...aku pedully hafer....anyways dia sudah berpunya...so kpd boyz u all jgn berharap yer...haha...







 ~ hot ~
-aksi di tengah-tengah jalan-
(AMARAN = jangan cuba bergambar ditengah jalanraya BAHAYA)
HaHa








antara member-member aku yang menggoda aku untuk membeli barangan mereka
(goda aku untuk beli barangan xpew, jangan goda aku utk perkara laen yer)
-hehe-







-> yang ini pulak member 1 kelas dengan aku...nama dia kak jaja...dialah pemilik bunga n teddy yang aku pegang tadi....dia juga sudah berpunya dan tak lama lagi akan melangsungkan majlis pertunangan tak lama lagi....gud luck kak jaja...=)







~ makanan yang paling sedap adalah makanan free ~
sedap giler makan makanan time konvo ni sampai tak terfikir pn nak amek gambar makanan...nasib baek ada donut, sempat jgk lar shoot....










~ lepas makan makanan kita makan angin sambil bergambar di pntu gerbang ~
HaHa 








 ~ yang ini korang punya saya bagi free jew sebab korang sudy tengok blog aku yang tak seberapa menarik ni....amek lar....tak nak???huh...aku pedully hafer...=)




p/s : thanks kpd kawan-kawan yang datang Konvokesyen IKIP 2010 ni....Kepada sepupuku, kawan-kawanku yang sebaya denganku dan senior-senior IKIP yang dah grad,good luck to you all...semoga korang berjaya  dalam hidup korang semua....=)
thanks a lot sangat-sanget to Mohd Afiq a.k.a mat leh kerana sudi jadi fotografer aku....=)  

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...