tab

My 21st Anniversary

Firstlly aku nak mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada family aku, sedara mara dan juga kawan-kawan yang wish birthday aku kt hanphone aku, face-to-face denganku dan juga kt facebook aku...terima kasih sangat-sanget saya ucapkan.... Sedar tak sedar aku dah meningkat usia dan bertambah matang (usia jew tua tp aku still muda lagi) hehehe....whatever....


Okeylar kali ini aku nak story sket pasal ulang tahun kelahiran aku yang ke-21... kali ni aku rasa laen sket sebab kali ni aku celebrate di tempat yang paling aku suka....kat mana yer????? semestinya.....anda dan meggi.... (iklan semata-mata tiada kena mengena yang hidup ataupun yang telah tiada)haha....whatever... okey serius...Birthday aku kali ini di celebrate di tempat yang paling aku suka iaitu CHERATING.... (jauh giler celebrate birthday) aku pedully hafer!!!...huhu...


Yang sebenar-benarnya waku ulangtahun aku yang ke-21 ni aku tak berapa sihat, sehari sebelum pergi aku kena amek darah (kes still demam denggi lg beb) ...tapi takpe demi kawan-kawan seperjuangan denganku (cewah) dan aku tak nak menghampakan kawan-kawan aku, aku gagahkan juga seluruh tubuh badanku untuk pergi ke Cherating...


Pada mulanya aku sebenar-benaqnya aku tak tahu pown yang kes pergi Cherating ni adalah untuk celebrate birthday aku, aku ingatkan hanya pergi mandi pantai sahaja...tapi tak sangka ada Udang disebalik Mee rupa-rupanya....pergh.... terharu giler rasanya bila ada orang berhasrat untuk celebrate ulangtahun aku yang ke-21... aku ingatkan birthday aku kali ini suram suam-suam kuku jew...takde orang nak celebrate aku pown...ternyata ada juga yang celebrate birthday aku....sumpah aku cakap aku terharu giler...rasa macam nak menangis jew waktu tu....huhu....


Niat utama aku nak pergi ke cherating ialah aku nak hilangkan tekanan selepas selesai menjawab soalan-soalan final exam.... tension beb jawab soalan final baru-baru ini sampai kena demam (aku suspek denggi beb)...nasib baek aku tak kena tahan masuk wad , tak pasal2 aku kena jawab final kt hospital (kes doktor cakap wad dah penuh) ...haha...gembira giler aku rasa bila doktor keluarkan statement macamtu...


Okeylar aku tahu korang semua dah tak sabar-sabau nak sangat-sanget tengok gambar-gambar aku time ulangtahun kelahiran aku yang ke-21 ni kan... jangan tipu...jangan bohong....nanti Tuhan marah taw....hehe...whatever....jom layan....zazzzz.....










NAH AMEK KAW!!!








 ~ My 21 Anniversary cake~
kek yang sangat-sanget bermakna bagi aku pada tahun 2010 ini
kek yang simple tapi aku tetap bersyukur dapat juga aku makan kek time birthday aku kali ni...
kalau tak kempunan lar aku nak makan kek... thanks a lot to para ladies yang belikan kek untuk pakcik....
~ sayang korang semua ~ 





 time to Mohamad Shafiuddin bin Jamaluddin meniup api lilin keknya
~ happy birthday to you....happy birthday to you.....
happy birthday to Mohamad Shafiuddin bin Jamaluddin....happy birthday to me....
wah....terharu giler bila dengar lagu ini...sumpah aku cakap rasa macam nak menangis aku waktu ni.... 





 ~ owh tidak aku diperkosa ~
weh tolong!!! aku tak kahwin lagi weh!!!
tengoklah hencek Shafiuddin korang kena lambung ke laut....





~ muka keletihan selepas dicampakkan ke dalam laut ~
- cantek gambar ni-





 belum sempat nak potong kek korang semua dah lambung aku
kali ni aku betul-betul aku potong kek
~ jom makan kek aku ~ 





~ nah amek ko wan...nak sangat makan kek aku kn ~





~ makan ice cream pulak ~
thanks 4 qayumm sbb belanja kiteorang semua ice cream ni
- bunga atas ice cream hanya sekadar hiasan semata -mata - 




~ undilah Cap Ayam ~
-saje jew promote baju cap ayam -






p/s : thanks a lot kawan-kawan yang bersusah payah celebrate my birthday yang ke - 21 sampai ke cherating...jasa anda semua akan saya kenang sampai bila-bila dan saya berharap agar persahabatan kita berkekalan sehingga akhir hayat dikandung badan...i love u all...

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...