tab

1.1.2011

Ada apa dengan cinta??? eh...silap...tershahul pulak...hehe...ada apa dengan 1.1.2011 ni??? *berfikir sejenak sambil garu kepala yang tak gatal....aha mestilah tahun baru....Happy New Year everyone!!! Semoga tahun baru ini kita semua mendapat rezeki yang melimpah ruah ke ladang gandum...apa yang aku merepek ni....haha...aku pedully hafer....whatever...

Okeylar berbalik kepada isu semasa...haha...kes yang aku nak tonjolkan kali ini adalah majlis pertunangan antara classmate aku iaitu kak jaja @  Siti Hajar dan juga pasangannya Seliafiszal Sellaman yang diadakan pada 1.1.2011...waa pandai betul kak jaja pilih tarikh yer...bak kata kak jaja "tarikh keramat"...hehe...

OH TIDAK!!! kawan sekelas aku dah bertunang!!! aku macam tak percaya...(garu-garu mata sambil tampar-tampar pipi) - kes mungkin mimpi....betul lar bro kak jaja memang dah bertunang...haha...whatever...

Pergh kawan 1 kelas dah bertunang!!! aku macam tak percaya jew...teruja giler nk tgk member 1 kelas tunang beb...so disebabkan perasaan teruja yang membuak-buak di dada aku yang tidak berbukit ini (sebab aku lelaki sejati yer)...aku nak sangat-sanget pergi tengok sendiri dengan kepala hotak aku majlis pertunangan Siti Hajar & Seliafiszal Sellaman a.k.a alang (tp kak jaja cmfm pnggil dia "abang" tak pn "sayang") cewah...haha...jangan marah yer kak jaja...nanti kesian pulak cik "abang" nak pujuk kak jaja...haha...zazzz...=)






Makhluk Tuhan :
yang hencek Mohamad Shafiuddin ni bila pulak???

Shafiuddin :
HAHAHA (gelak setan jap) belum sampai jodoh lagi....

Makhluk Tuhan :
dah ada jodoh ke belum???

Shafiuddin :
ahah!!! soalan panazzz...hahaha (gelak sambil terbeliak mata)...masih belum ada lagi...saya masih solo lagi 4 dan masih lagi menyendiri....hehe...=)

Makhluk Tuhan :
betul kew ni??? kenapa masih lagi menyendiri??? kenapa anda tidak mencari pasangan anda lagi???

Shafiuddin :
huh!!! (dengan gaya berkerut dahi)...yang sebenarnya saya sudah malas nak mencari biarlah saya pula yang dicari...hahaha...=)




~> statement diatas adalah betul-betul...bukan cobaan yer...haha...kepada yang masih berdegil tidak percaya... aku pedully hafer!!!...hahaha....whatever...=)

Okeylar kan aku tahu dalam lubuk hati korang semua mesti nak sangat-sanget tatap gambar-gambar aku kan...jangan tipu...jangan bohong...nanti Tuhan marah taw...okeylah demi korang semua aku kasi yang baek punya...jom layan gambar-gambar aku...zazzz...







NAH AMEK KAW!!!










....Siti Hajar a.k.a kak jaja....




-> saje lepak di tepi jalan time hot panas macamni dengan keadaan matahari terpacak atas kepala gua beb... ni sebab kuantan selalu hujan jew so on the way gerak ke Negeri sembilan baru nampak matahari apa lagi possing sket...hahaha....





~  kak jaja ini sumbangan ikhlas daripada orang kuantan ~
(boleh pulak main tarik-tarik yer)
~ HaHaHa ~



possing sket dengan kak jaja...hehe...
....jangan marah yer abg alang...



~ muke2 orang dari kuantan ~



~ cincin disarungkan oleh keluarga belah lelaki menandakan sebuah ikatan pertunangan telah terjalin ~
- bunga sebagai hadiah dari pihak lelaki -
(macam dukung anak dah kak jaja ni...sabar yer kak jaja)




~ kak jaja bersama dengan barang hantaran kedua-dua belah pihak ~




~ cantik ~



nah amek kaw ni lar tunang kak jaja abg Seliafiszal Sellaman a.k.a Alang...abg Alang mmg lucu orangnyer... smpi tahap susah betul nak snap gambar mereka yang serius... 




orang yang bertunang senyum tersimpul malu...makcik yang dibelakang tu tergelak-gelak... maybe makcik tu teringat zaman dia dahulu kala...haha...=)




diam dulu sekejap merenung masa hadapan
cewah...pandai2 jew aku wat andaian...haha...



sekejap jew diam pastu sambung gelak balik...mmg happy tgk kemesraan mereka berdua sampai ada mak cik yg gelak tak henti-henti...pastu hilang pulak mak cik tu...
(pergi tandas kowt sebab tak tahan gelak jew)
~ HaHaHa ~




 berehat seketika di Hutan Lipur Ulu Bendul....lama betul aku tak singgah sini.... selalu lalu jew... kali ni apa lg...... kita enjoy....hahaha....tp sayang lar beb we all tak ready baju lebih so tengok jew lar orang mandi...
mood = buat muke sedih sket...
(tongkat dagu sambil tengok orang mandi)





Hutan Lipur Ulu Bendul ni memang best siap ada wifi lagi beb...
~ laju bro...tp x pasti lar pki unifi or stremeyx ~
...haha...





p/s : the last but not least...thanks to kak jaja kerana sudi jemput kami berempat datang ke Nilai...kepada keluarga kak jaja thanks kerana menghargai kami yang datang dari jauh....dan tidak ketinggalan kepada tukang masak pergh ayam masak merah tahap kepedasan memang kaw!!! sampai nak berasap dah kepala...haha...betul-betul kaw sampai berpeluh-peluh makan...haha...nasib baik tak pekena masak lomak cili api...comfirm aku rendam kepala punya....hahaha....

2 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...